Lovely afternoon



En riktigt solig och mysig plats jag och Emma lyckades hitta idag med utsikt över hela stan.



Många måsar flög över oss och rätt var det var så lyckades jag fånga en på bild. 

Efter skolan gick jag och Emma hem till henne för att fota lite grann innan vi bestämde oss för att gå till mig istället. När vi hade suttit ute på min gård och ätit mellis i solen ville vi fortsätta ta vara på det fina vädret så vi gick upp till skinnarviksberget för att lägga oss och sola. Vi la ut en filt, bäddade med jackorna som kuddar och satte på musik på högsta volym. Sommarkänslor gånger tusen! Efter ett tag började det tyvärr blåsa och det blev ganska kallt så vi drog oss hemåt igen. Det var en riktigt härlig eftermiddag trots allt och det kändes inte alls som i april förra året då det till och med var snö här i Stockholm. Hoppas det underbara vädret får fortsätta!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0