Mellis i solen



Efter skolan idag kunde jag för första gången sitta ute på vår egna gård och äta mellis med solen brännandes i ryggen, det har varit hur varmt som helst nu i flera dagar och jag hoppas det håller i sig! Det skadar ju inte att kunna sola i mitten på april och få lite färg redan innan sommaren. Melliset bestod av en halv grapefrukt, en sharonfrukt och en rågmacka med keso och kalkon plus lite jordnötssmör. GOTT! 

Första dagen i skolan efter lovet var förövrigt helt okej men eftermiddagen sög rent ut sagt. Mådde inte bra av lite olika anledningar och ville bara sjunka genom jorden. Men efter middagen togs det en liten promenad upp på berget med utsikt över stan så då kunde man andas ut lite och njuta av utsikten. Nu ska jag få i mig det sista av kvällsmelliset innan jag ska sova. Puss och godnatt!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0