One more



Här har ni en till bild från min och Emmas fotografering i Kungsan i måndags. Jag funderar på att eventuellt göra en ny header och isåfall med bilder där ifrån, för jag känner att det är lite tråkigt att ha en bild med snö i bakgrunden som header när vi går mot varmare tider! Vad tycker ni?

Idag är det torsdag som säkert alla vet, vilket också betyder att det är fredag imorgon! Dock får jag inte ta helg för att det kommer vara öppet hus i vår skola på lördag som jag måste gå på, så det blir bara en dag ledigt den här veckan för mig! Skolan idag var bra, jag pratade ganska mycket med en ny tjej som just börjat i min klass och hon verkar jättesnäll, kanske en ny bra vän? Man vet aldrig! Jag slutade dessutom en halvtimme tidigare och då gick jag direkt till gymmet som jag saknat såå mycket på dessa två veckor jag inte tränat på grund av resan till London och påskfirande. Men nu är jag tillbaka på banan igen och det var riktigt kul! Jag var så glad genom hela passet och jag fick ett himla lyckorus av alla endorfiner. Det blev styrketräning med maskiner för bland annat mage och rygg, sen prövade jag också en ny maskin för insida lår som brände ordentligt. Nu hoppas vi på träningsvärk!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0