Påskfint



Idag fick påskriset komma på plats och i år blev det vita och rosa fjädrar tillsammans med videung med massor av gulligt pynt hängandes i grenarna. Dock har jag inga påskkänslor alls, tiden har gått för fort och vi har inte lika mycket jobb i skolan som vi brukar innan lovet. Ganska skönt ändå ju!

Hur mår ni? Jag mår väl lite bättre än igår men humöret är fortfarande inte på topp. Det kan väl också bero på att vädret inte är som jag vill, grå himmel blandat med stark vind och kyla vilket inte är den bästa kombon. Men jag får kriga på! Imorgon är det ju redan torsdag vilket har blivit lite av min favoritdag eftersom jag styrketränar då. Jag vill verkligen börja träna mer och bygga upp muskler och dessutom är det skitkul. Och inte bara det utan det är ju dagen innan fredag också! Då är det lite roliga saker inplanerade så jag längtar som bara den.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0