Pink Blossom

Finaste tiden i Kungsträdgården är här, då körsbärsträden är helt utblommade och det vimmlar av folk som vill ta foton bland dem. Såklart skulle jag och Emma också göra det, så vi tog oss dit idag och knäppte lite bilder både på blommorna och oss själva. Vi var här förra året också men då en månad senare än nu. Det betyder att våren är väldigt tidig i år, inte mig emot! Älskar värmen, inte ett moln på himlen och 15° hela dagen. Bättre kan det inte bli!



Sen gick vi runt i lite affärer och jag fick lite smått med mig hem som jag är supernöjd med, visar det snart! Och jag lovar - jag ska även visa allt det jag köpte i London, antingen i en video eller med bilder. Vad vill ni?
Sista dagen på lovet idag också och jag har blandade känslor. Skönt att få komma igång med rutinerna igen då jag lätt känner mig rastlös när jag är ledig länge, fast inte lika kul att behöva kliva upp halv sju varje morgon framöver haha. Men vet ni? Det betyder att det bara är några få veckor kvar till sommarlovet. Gaah längtan är obeskrivlig.

kommentarer:
postat av: AliciaAlicia

Bilder tycker jag! Saknar dig, vi måste ses innan blommorna i kungsan försvinner helt!

datum: 2014-04-21 ♥ tid: 20:01:10
hemsida: http://Flugsvampar.blogg.se
postat av: Anonym

Video!!!
Lägg upp mer dag för dag bilder från london oxå :-)

datum: 2014-04-21 ♥ tid: 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0