Shopping from London part one



Jag tänkte visa allt jag köpte i London med bildinlägg för jag insåg att det skulle bli mycket bättre kvalitét och fler inlägg. Det första jag visar är det jag köpte inne på Victorias secret. Jag vet inte om jag kommer dela upp inläggen efter affärer eller kategorier som skor, toppar m.m. i kommande inlägg. Ni får gärna ha åsikter! Och för att göra saken klar: Jag har betalat nästan allt själv, förutom några enstaka saker som min skolavslutningsklänning till exempel. Jag fick även pengar av min mormor att handla för.

Okej nu kör vi!



Ett underbart kit med kroppsprodukter i doften Love Spell, till fick man också en jättefin necessär i vitt läder. Från vänster ser ni en body lotion, body mist och body wash. Detta passade mig perfekt då det var aningen mindre förpackningar än de vanliga plus att det är en doft jag inte hade innan! Hela kitet kostade 20£ om jag inte minns helt fel, vilket är typ 220kr (en pund är ca 11kr). Bra pris för att vara VS! Resten får ni räkna ut själva dock om ni är intresserade haha :-)



En ursnygg sportbh i knallrosa från VS PINK i modellen Yoga - 28£
Två basic bhar från VS PINK, en vit och en beige - 40£



Fem par trosor, tre med spetskant och två vanliga. Alla kommer från VS PINK - 20£

kommentarer:
postat av: A

Love spell är muuuuchooo god!

datum: 2014-04-22 ♥ tid: 18:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0