Shopping from London part two



Öppna sandaler/flip flops med blomdetaljer - Primark 6£. Perfekta till sommaren!



Nike flex experience i ljusgrå och rosa - Lyllywhites 45£. De hade tyvärr inte freeruns på affären jag var på men dessa var snarlika. Jag kommer ha de till vardags eftersom de är så pass snygga, passar till vilken outfit som helst när man vill vara fin men ändå bekväm.



Och ett till par likadana Nixe flex experience fast i cerisrosa och svart - Lillywhites 45£. Jag behövde ett par nya skor till gymmet eftersom mina gamla började bli så pass slitna. Jag testkörde de redan igår då jag var och tränade och så sköna de var!



Vita ballerinaskor - Primark 4£. Säger bara ett ord - KAP!



Beiga kilklackar med vristrem och öppen tå - Primark 10£. Dessa kommer bli perfekta till min skolavslutningsklänning som jag även den köpte i London. Vi får se om jag visar den snart eller om ni får vänta några veckor extra för att inte avslöja för mycket :-)



Nike Airforce 1 - Footlocker 50£. Detta var mitt absolut bästa köp på hela resan. Jag har velat ha ett par i snart två år så nu var det äntligen dags. Love at first sight!

Detta var då alla skor jag hann köpa under min vistelse i London. Jag är verkligen jättenöjd med allihop så nu behöver jag inte köpa nya skor på ett tag haha... Snart kommer del tre upp så stay tuned!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0