Skärtorsdag



En fräsch potatissallad med ugnsstekt kyckling och avokado fick bli dagens middag framför brasan ute på landet. Här kommer jag stanna hela påsken för att ta det lugnt med bara familjen. Ta långa promenader, fixa i huset, spela kort, äta påskmat och ladda batterierna inför de sista veckorna i skolan innan sommarlovet. Tänk vad fort tiden går egentligen och ändå går den i precis samma takt när man har som tråkigast även fast det känns som att en minut är en timme.

Förövrigt känner jag mig väldigt uttråkad och ett otroligt sug efter att träna. Så jag får se om det blir en springtur här ute på landet någon dag vilket i så fall skulle vara riktigt skönt! Vi hörs snart. PUSS

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0