Soft & Silky



Kjol Brandy Melville // Linne Abercrombie & fitch // Kofta Ginatricot
Nu när jag tänker efter var det superlänge sedan som jag la upp dagens outfit på bloggen. Jag ska försöka göra det oftare!

Första april idag och tro det eller ej men jag känner mig lurad. Fast inte som från ett skämt av en person utan jag känner mig lurad av livet, lurad av allt och alla. Usch ingenting går som det går, löften lovas men inget håller och omöjliga förväntningar ställs som inte kan uppfyllas. Denna dagen har varit full av dåliga tankar och jag vill bara att den ska vara över. Jävla skitdag. 

kommentarer:
postat av: alicia

Men du är väldigt vacker i alla fall, fast det gör ju inte alltid saken bättre. Men en sak jag vill att du ska veta är att jag älskar dig något otroligt, och om en vecka var det ett halvår sedan vi träffades och startade vår livslånga relation! Puss på dej bejb!

datum: 2014-04-01 ♥ tid: 18:07:04
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se
postat av: Astrid

Älsklingen då <3

datum: 2014-04-01 ♥ tid: 19:05:24
hemsida: http://vancejoy.blogg.se
postat av: Kerstin

Kramar till finaste Dig! Alla dagar är ju inte jättetoppen - men vem vet, idag kanske Du har en finfin dag. Vi gillar Dig jättemycket. Kramar Cindy och Kerstin

datum: 2014-04-02 ♥ tid: 14:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0