Sommarlunch



Dagens lunch blev riktigt somrig och fräsch, plus att jag tog vara på våra kycklingrester vi hade i kylskåpet. En somrig sallad innehållande rädisor, avokado, bladspenat, ruccola, gurka och tomat. Till den hade jag en kycklingfilé, bulgur och en klick hummus.

Hej på er! I skrivande stund ligger jag ute på altanen på landet och solar med en islatte i handen, kan det bli bättre? Jag skulle tippa på att det är upp emot 20 grader och att det dessutom inte är några moln på himlen är ju supernice! Igår hann jag aldrig in på bloggen tyvärr, först hade vi som sagt öppet hus på skolan och direkt efter det fick jag skjuts till min tennislektion. Sen tog jag och min syster bussen ut till landet där mamma och pappa väntade på oss med skaldjur till middag. Färsk hummer, kräftstjärtar, räkor och gott bröd tillsammans med en celsius - perfekt! Kvällen spenderades i soffan med gott att äta och en jättegullig film som slut på dagen. Med andra ord, en väldigt fullplanerad dag!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0