Spadag



Först och främst ber jag om ursäkt för min urkassa bloggning den senaste veckan. Jag har haft så mycket att göra och så har jag inte mått på topp så bloggen har lagts åt sidan. Jag hoppas ni förstår och är med mig ändå!

Idag hade jag en riktigt välbehövlig spa och vilodag. Jag har rengjort ansiktet från grunden med scrub och cleanser, haft ansiktsmask, färgat ögonbryn plus fransar. Sen fixade jag också naglarna som hade gammalt fult avskavt nagellack. De fick bli rosa och vita i form av fransk manikyr. Enkelt men snyggt! Nu har jag precis ätit en skål gröt som kvällis efter en långpromenad med pappa ute i friska luften. Det kändes så skönt att få komma ut efter nästan en hel dag av att sitta inne. Snart blir det sängen för att ladda inför en ny vecka, pussar!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0