wednesday



Endast två dagar kvar till påsklov nu och jag är taggad till tusen inför London!! I skolan blev det bara en mattelektion och sen åkte nästan hela klassen iväg för att titta på bio. Det var någon spansk film som visades på filmfestivalen som jag inte kommer ihåg vad den hette men den var rätt bra faktiskt. På eftermiddagen fixade jag och Emma våra ansökningar om sommarjobb som vi lämnade in på vår praoplats så nu är det bara att hålla tummarna att det blir något. Jag åt en väldigt sen lunch vid klockan tre eller nåt och det var väl sådär gott om jag ska vara ärlig haha. Jag var dessutom tvungen att typ slänga i mig maten på grund av att jag hade en gitarrlektion att gå till... Nog om det! Jag har skrivit klart en SO läxa som ska lämnas in imorgon, ätit kyckling (min favorit) till middag och nu sippar jag på en latte. Förutom vädret som suger så är det rätt bra alltså.

kommentarer:
postat av: Allibababaa

Sluta vara så vacker människa!

datum: 2014-04-09 ♥ tid: 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0