Wishlist London

Wishlist London

Jag fixade ihop ett litet collage på saker som jag hoppas hitta i London. Dit åker jag redan på fredag (!) och är borta några dagar för shopping och sevärdheter. Jag tänker shoppa till plånboken blöder haha, det känns som jag inte har köpt nya kläder på ganska länge. Så nu med mycket sparade pengar ser jag fram emot att få spendera dem på välbehövliga grejer! (klicka på bilden för att få enskilda länkar till plaggen).

Haft en bra måndag? Min har väl varit sådär. Första lektionen var det prov i spanska men det var faktiskt lättare än jag trott så det var skönt. Efteråt gick jag på ett kort möte som förstörde min dag kan man säga så jag stannade hemma några timmar in på eftermiddagen och pluggade innan jag bestämde mig för att gå sista timmen i skolan. Sen körde jag ett tufft konditionspass på gymmet som innehöll 15 minuter snabb löpning och 15 minuter cykling med hårt motstånd. Genomsvettig och flåsig satt jag och stretchade en stund innan det bar hemåt för en dusch och middag. Nu blir det soffmys för resten av kvällen. Kram!

kommentarer:
postat av: Alicia

Klänningen från forever!!!!!!

datum: 2014-04-08 ♥ tid: 17:08:10
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se
postat av: MATILDA

snyggt!

datum: 2014-04-09 ♥ tid: 07:22:06
hemsida: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0