21/2/14



Fick en plötslig överraskning i eftermiddags när det ringde på telefonen och jag redan skulle få min leverans från iHerb, och jag beställde bara häromdagen! Dock blev det lite konstigt för paketet levererades till dörren av ett bud som var fett läskig haha men det ordnade sig som tur var. Som vanligt är jag supernöjd med mina varor och denna gången fick det bli två boxar questbars  i smakerna Coconut Cashew och Chocolate Brownie. Dessutom fick jag ett kakao-lipbalm på köpet som luktar himmelskt och dessutom känns jättemjukt på läpparna.

Idag var det bara skola från nio till halv elva då vi hade "sistadageninnanlovet-mys" med lärarna. Frågesport, musikquiz och lite sånt. Ganska kul ändå för man märker hur mycket lärarna anstränger sig. Resten av dagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt men jag kan berätta att det trillade ner ett väldigt efterlängtat kuvert i brevlådan idag! Men mer om det senare, puss!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0