Alla ♥︎ dag


Började dagen med en extra hjärtig och fin frukost. Gröt med hallon och granatäpple, macka med kalkon och keso, hemgjord latte och ett glas juice. MUMS!


På medborgarplatsen delade de ut gratis rosor så självklart var man tvungen att ta en.

 
Romantisk valentines-dinner för tre.

Godmorgon! Jag hann aldrig blogga igår för jag gjorde så mycket roliga saker. Det började som sagt med en mycket god frukost, därefter gick jag till skolan och hade endast en lektion så jag fick sluta supertidigt. Då gick jag och Emma till några affärer och jag köpte äntligen den där klänningen jag har pratat om! Bild får ni sen :) Sen gick jag hem och åt lunch som blev kycklingrester och efter det gick jag och mamma ut för att titta i lite fler affärer där jag även fick med mig en liten grej. 

På kvällen gick mina föräldrar ut så jag, Emma och min syster fixade värsta myskvällen för oss singlar. Vi gick först ut och köpte mat (sushi i mitt fall) som vi åt på ett findukat bord och drack ur vinglas. Sen satte vi oss i soffan med ett täcke och tittade på Titanic resten av kvällen. Supermysigt! Jag är skitnöjd med min alla hjärtans dag, inte behöver man en pojkvän för att vara glad.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0