Ansiktsprodukter


 
Här ovanför ser ni fyra produkter jag använder till ansiktet varje dag.

1. Neutrogena visibly clear oil-free make-up remover - Denna använder jag på kvällen efter en hel dag med sminket på. Den fungerar superbra och tar verkligen bort allt! 

2. The Body Shop camomille silky cleansing oil - efter sminkborttagningen så använder jag den här ansiktsoljan från the body shop. Den ska även funka som sminkborttagning men jag använder den för rengöring. Den känns väldigt oljig i ansiktet så efter applicering och gnuggning i ansiktet så tvättar jag bara av den och torkar mig med en handduk!

3. Neutrogena visibly clear blackhead eliminating - ansiktsvatten som verkligen renar huden! När jag har baddat på denna så sticker det i alla porer och man känner hur fräsch man blir. Dessutom blir paden i vissa fall smutsig efteråt, och då vet man att man har oren hy och att denna fungerar. Jag använder den innan jag sminkar mig på morgonen och på kvällen innan jag går och lägger mig.

4. Neutrogena visibly clear oil-free moisturiser - en kräm som passar perfekt att lägga på efter ansiktsvattnet, används både på morgon och kväll. Man blir alldeles babylen och den återfuktar jättebra. 

Jag har använt mig av Neutrogenas produkter länge och jag verkligen älskar de, så de är ett stort tips. Body shop oljan fick jag i min adventskalender och den fungerar helt okej, gillar dock inte den oljiga konsistensen så mycket för huden känns fet. Men då är det perfekt att tvätta med ansiktstvätt efteråt!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0