Biljetter


 
Förra veckan kom ett prev på posten inehållande två biljetter till Miley Cyrus Bangerz Tour. Som jag har väntat! Den 30:e maj i Globen klockan halv åtta gäller det. Jag och min syster ska gå tillsammans och det kommer bli fett! Tills dess ska jag lyssna om och om igen på alla hennes låtar, lära mig texterna och räkna ner dagarna. Jag är så taggad och jag hoppas det kommer bli grymt! I våras när jag var på Justin Bieber hade jag seriöst en av mina bästa kvällar någonsin. Även fast jag inte är ett riktigt fan av honom så blev det ett himla drag på den konserten, alla sjöng med och hoppade i takt till musiken. En sån kväll hoppas jag få återuppleva.

kommentarer:
postat av: Alicia

Jo, men var tvungen att kompletteringskriva ett prov som jag missat! Men nu har jag lov!

datum: 2014-02-24 ♥ tid: 21:53:22
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0