Bubbelbad



I eftermiddags när jag tog ett skumbad, tvättade håret och använde choklad scrub från The Body Shop.

Tisdag är en sån dag man undrar hur lärarna tänkte när de gjorde schemat. Jag har först tre lektioner, sen ett hål på två och en halv timme innan jag har min sista lektion. Idag fick jag iallafall något roligt gjort på hålet då jag for till gymmet och sprang en halvtimme innan lunch. Sen fick jag skynda mig hem för att äta och därefter tillbaka till skolan för över en timmes bild. Jag slutade runt kvart över tre och då stack jag direkt hem för att ta ett efterlängtat och varmt bad. Det var ganska varmt på morgonen men sen blev det kallare igen så jag frös hela eftermiddagen. Hoppas inte vintern kommer tillbaka!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0