Chicken curry



Har just ätit upp min middag bestående av det här ↑ medan jag tittar på OS finalen i konståkning för damer med tända ljus på bordet. Utvecklingssamtallet gick oväntat bra vilket är ett stort + så med de tankarna i huvudet gick även gympasset efteråt super! Nu sitter jag och sörplar på min obligatoriska kvällslatte och njuter av att det är fredag imorgon och sista dagen innan sportlov. Imorgon kväll är det planerat att vi ska åka till IKEA och då ska jag titta på bland annat en ny byrå till mitt rum. Tidigt på söndag morgon sätter jag mig i bilen för att åka sju timmar i sträck upp till vår lägenhet i åre för att vara i en vecka och åka skidor. Ser inte fram emot bilresan men vistelsen ser jag fram emot desto mer! Ska ni göra/har ni gjort något kul på sportlovet?

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0