Step by step


På vägen till Slussen där vi (ironsikt nog) skulle åka tunnelbana till Hornstull, fast vi egentligen var ute för att gå på promenad.


En liten mandarin jag åt medan vi promenerade.

 
Stockholmssilhuetten och flera båtar vid Södermälarstrands hamn på tillbakavägen.



En liten gråsparv som satt i en buske tillsammans med kanske hundra andra men de flesta blev rädda för kameran så bara en ville stanna haha...

Som jag sa igår så blev dagens planer att gå på en promenad med klassen. Jag tänkte att det skulle vara lite kul om jag tog med kameran så jag kunde dela lite bilder med er. Vi möttes på skolgården vid tio och därifrån tog vi en promenad bort till Långholmen och var tillbaka runt halv tolv. Riktigt skönt! Under eftermiddagen gick jag och mamma ett ärende och så beställde jag nytt från iHerb, såå glad! Dock blev det lite krångel men det fixade sig till slut så nu väntar jag bara spänt på att paketet ska komma, älskar när man får hem paket.

kommentarer:
postat av: Alicia

GE MIG HELA IHERB!

datum: 2014-02-19 ♥ tid: 19:19:41
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0