Gårdagens lunchdejt



Dessa snyggingar åt jag lunch tillsammans med igår. Vi möttes upp vid Kungshallen och satte oss på Kalori där de har jättefräsch och bra mat till hyfsat pris. Jag tog räkor med bulgur och örtyoghurt med massa sallad till vilket var riktigt gott! Och vad denna lilla pratstunden behövdes alltså. Vi satt där i nästan två timmar och snackade massor innan jag var tvungen att åka till tennisen och vi fick skiljas åt. Men förhoppningsvis ses vi nästa helg också. Älskar mina tjejer!

Jag har precis gjort klart allt plugg så nu kan jag pusta ut resten av kvällen. Förövrigt har det varit en riktig skitdag. Jag har suttit inne hela dagen, haft huvudvärk och mått allmänt dåligt men så är det ibland. Skönt att jag blev klar med läxorna i alla fall, och jag får ju inte glömma att lördagen var den bästa dagen jag har haft på länge!

kommentarer:
postat av: Astrid

Håller helt med- en välbehövlig pratstund som inte skulle kunna komma mer lägligt!
Du är finast på både ut- och insidan, det vill jag att du ska höra!
Älskar dig

datum: 2014-02-02 ♥ tid: 20:21:45
hemsida: http://vancejoy.blogg.se
postat av: Alicia

Blev bra på bild för en gångs skull! ❤️

datum: 2014-02-02 ♥ tid: 22:43:14
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0