Härlig lunch



Jag idag // mina fina tjejer och jag // perfekt lunch! Vilket innebär godaste maten och bästa sällskapet

Hejsan! Idag gick jag upp tidigt för att jag hade väldigt mycket att göra på kort tid. Först åt jag en stor frukost bestående av gröt, macka och ägg och sen satte jag igång med att packa inför sportlovsveckan i Åre. När jag äntligen var klar fick jag pusta ut och titta på lejonkungen i några minuter (nostalgi haha) innan jag bar mig iväg mot stan för lunch med Astrid och Alicia! Jag kom en aning tidigt så fick vänta på de i ungefär en halvtimme men när de till slut kom så beställde vi alla varsin rätt från Kalori i Kungshallen och satte oss i en mysig soffa med bord och tända ljus. Idag provade jag deras varma ratatoille-sås med örtpotatis och färska räkor, himmelskt gott kan jag tala om! Efter en mysig lunch och lång pratstund på det så var jag tvungen att gå. Nu sitter jag på tunnelbanan mot min tennis för att spela en timme och jag hoppas det går bra denna gången!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0