Ja må han leva



Grattis på födelsedagen världens bästa pappa! Bilder från imorse när vi väckte honom med tårta och presenter.

Idag gick jag upp väldigt tidigt så jag börjar redan bli trött, men det ha sina förklaringar. Vad gör man inte för sin pappa liksom? ;) På min första lektion hade jag min spanska redovisning och det gick bra faktiskt, sen gick jag hem på mitt långa hål för att sen skynda till ett möte innan lunch. Eftermiddagen i skolan var ganska slapp och när vi hade slutat gick jag och Emma till Ginatricot där hon köpte en jättefin kjol. Jag funderar på att köpa en klänning som jag provade idag för den var riktigt snygg och vrålbillig! Får väl gå dit senare i veckan och slå till kanske.
 
 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0