Los friendos

Förlåt för den usla uppdateringen i helgen men jag har haft så himla kul så har bara inte haft tanken på det! Lördagen började ute på landet (inte lika kul) med fix i det nya köket. På eftermiddagen tog jag bussen in till stan där jag spelade tennis med min syster. Hela dagen hade jag haft magont och huvudvärk men det skulle inte få stoppa mig från att åka till Astrid på mellomys och sleepover med henne och Alicia. Jag fick ta två alvedon, packa snabbt och sen få skjuts ut till Astrid i Bromma. Och vilket hus! Fyra våningar fick jag det till, bara lite avundsjuk.. ;) 



Lite bilder från idag // 1. Astrid och jag, puss på dig fina! // 2. Astrids väldigt söta hund Torsten aka Totte // 3. Alicia och Totte // 4. Förmiddagens mellis. Måste tillägga att jag älskar vita bord!

Vi tog en omedveten sovmorgon men vi låg ändå och drog oss i en evighet innan vi gick upp för frukost. Sen bara någon timma efter vankades det mellis och efter det fick vi packa ihop och gå ut på en liten prommis med fina Totte bort till tågstationen. Då bar det hemåt och jag längtar redan till nästa gång vi ses! (Förhoppningsvis nästa helg). Väl hemma blev det lunch direkt och därefter massa plugg jag inte än hunnit göra. Förutom det så har min helg varit såå bra! Detta måste göras om.

kommentarer:
postat av: ANUSTA

I love you, I love you, I love you <3

Du skriver så jäklarns braaa!!

datum: 2014-02-09 ♥ tid: 21:04:13
hemsida: http://vancejoy.blogg.se
postat av: Erika

Ååååå saknar er måste träffa er mina älskade någon dag

datum: 2014-02-10 ♥ tid: 22:42:06
postat av: Alicia

Vidrigaste bilden på mig, hahaha!

datum: 2014-02-11 ♥ tid: 18:05:30
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0