När solen tittar fram



Efter springpasset i eftermiddag som blev 5 km på löpbandet. Det var grymt varmt på gymmet så jag svettades ihjäl men gud så kul det är att springa! Dessutom när man märker förbättringar efter varje gång så blir det bara ännu roligare.

Äntligen har solen tittat fram, fåglarna kvittrar och vårblommorna sticker upp ur gräset. Snart är det vår!!! Som jag har längtat. Den här veckan kommer bli väldigt lugn i skolan, nästan som en extra veckas lov. Vi kommer högst gå till 13.00 varje dag och därefter är det utvecklingssamtal för alla elever. Dessutom kommer vi inte ens ha lektioner utan bara ha lite "kul" som lärarna kallar det. Idag var vi på tekniska muséet där de hade en spelutställning så jag och Emma spelade Super Mario på wii hela tiden tills vi skulle åka tillbaka igen. Jag åt lunch hemma innan jag gick till gymmet med mamma och efter det hade jag ett möte. Dagen har varit händelserik och rolig men med en liten uppförsbacke. En bra måndag för det mesta alltså.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0