Perfect for spring

Spring pastel

Så här skulle jag gärna vilja gå klädd i vår! Nu har ju värmen sakta kommit tillbaka och jag hoppas verkligen den stannar kvar och att våren kan komma. Jag vill slippa tjocka vinterkläder och kunna klä mig mer "fint". En färg jag verkligen älskar är pastellrosa. Den är ljus, fräsch, somrig men samtidigt inte så utstickande. Man kan matcha färgen lätt med svart, vitt beiget eller grått. Något jag absolut vill ha är en snygg kappa, antingen i svart eller vitt. Jag kommer eventuellt åka till London på påsklovet så får spara ihop en del till dess så jag kan shoppa loss massor av nya, snygga vårkläder! Ungefär i den här stilen ↑

Väskan från Alexander Wang skulle jag kunna dö för, fy vad snygg! Och ett par vita låga converse blir självklara att införskaffa. Klicka på bilden för att se vart allt är ifrån!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0