Pluggmode is on



Middagen idag blev köttfärssås och pasta med grönsaker och min favorit - avokado! Men det är så svårt att hitta perfekt mogna, antingen är de träiga eller mosiga. 

I skolan hade jag två prov, eller ja det ena var ett läsförståelsetest som inte betygsätts. Sen var det spanskaprov och allt plugg kändes nästan i onödan, det var korta frågor och relativt lätta uppgifter. Men jag känner mig nöjd i vilket fall! Vid fyra hade jag min gitarrlektion och nu på kvällen har jag suttit och pluggat massor inför ett prov i Ekologi imorgon. Jag känner mig nervös men hoppas att mitt slit kommer löna sig. Just den här veckan har det varit mycket prov och tester och det är därför uppdateringen har varit mest på kvällarna, för det är då jag har blivit klar med allt pluggande som jag måste göra. Och ibland blir det ingen bloggning alls på grund av det men jag hoppas ni förstår! Puss på er fina.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0