Silverdots



Fixade nya naglar ikväll som blev rätt så slarviga men helt okej. Jag målade först två lager med vitt nagerlack och därefter duttade jag på små prickar i silver med en tandpetare.

Hur har dagen varit då? Jo för mig så var den väldigt långsam på något sätt. Jag kunde i princip ha haft endast en lektion idag men istället fick jag ha 2 håltimmar och två lektioner jag inte gjorde någonting på. Det blev som tur var ingen redovisning för min del så jag får även helgen på mig att öva så det känns skönt. Efter skolan var jag bara hemma en kortis och åt mellis innan jag gick till gitarren. På vägen hem mötte jag två tjejer från klassen och vi stod och pratade väldigt länge att min mamma tillslut ringde och undrade vart jag var någonstans, haha.. Så kan det gå när man kommer på massa att snacka om, tiden bara rinner iväg!

kommentarer:
postat av: ami

Dom blev ju jätte fina :) älskar silver.

datum: 2014-02-06 ♥ tid: 09:43:47
hemsida: http://twofaced.se/
postat av: Anonym

Ah, kan man beställa manikyrtid vid tillfälle ( inför en fest eller så) och kan Du fixa Cindans också?

datum: 2014-02-06 ♥ tid: 15:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0