Taurus


Tredje dekanen Oxen

Om din födelsedag är inom intervallet: 11 maj till 20 maj
Var aktiv

Ditt fysiska och psykiska välbefinnande kunde inte vara bättre. Ta vara på det här ögonblicket, ta dig an dina idéer och sätt dem i verket. Du kommer att hitta människor som har samma mål och som stöttar dig så att ni kan gå vidare som ett team. På detta sätt kommer du kunna arbete mycket bra i dag och göra stora framsteg för att slutligen nå dina mål.

Jag brukar aldrig läsa horoskop eller tro på de över huvudtaget. Men idag gick jag in på en app jag knappt visste att jag hade (laddade ner den för rätt länge sen) och det som stod stämde verkligen, vartenda ord! Jag är väldigt förvånad över hur så pass bra det stämmer överens med mitt liv just nu. Appen heter Horoscope.


kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0