Throwback



Bild från i somras ute på en udde på landet. Ta mig tillbaka. Solblekt hår, brunbränd hy och bara ben. Allt var så mycket bättre här. ALLT. Hur kunde allt gå så fel sen? Om jag visste vad jag höll på med och vad som väntade senare till hösten skulle jag göra om så mycket. Det finns så mycket saker jag ångrar, varför valde jag att gå den vägen? Varför lyssnade jag inte på de som sa att jag gjorde fel? Jag gjorde ju rätt. Men nej, så jävla fel jag gjorde. Fyfan vad denna sommaren förstörde mitt liv, det var en början på ett helvete. Något som började så bra och sedan bara spann ut i en ond spiral. Tänk om man kunde spola tillbaka tiden och få det gamla ogjort, men som man säger the past is in the past. Det går inte att ändra. Det enda som går att ändra på är framtiden. Och jag har bestämt mig för att kämpa.

kommentarer:
postat av: Alicia

Älski ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

datum: 2014-02-13 ♥ tid: 20:51:30
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se
postat av: Astrid

Du är så otroligt stark, en ut av de starkaste människorna jag känner och någonsin kommer att känna.
Jag älskar dig så att det gör ont, finaste du!❤️❤️❤️

datum: 2014-02-13 ♥ tid: 21:41:33
hemsida: http://vancejoy.blogg.se
postat av: Kerstin

Go Girl!

datum: 2014-02-14 ♥ tid: 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0