Tisdagskväll



Jag idag: Linne Brandy Melville // Kofta Lager 157

Tisdagen börjar gå mot sitt slut och jag gör absolut ingenting. Snart ska jag hoppa i sängen med SOLO för att läsa en stund och få sova ut litegrann. Imorgon börjar jag nämligen klockan 10 för att endast ta en promenad med klassen och sen slutar vi. Egentligen skulle jag ha åkt skidor i Hammarbybacken men det finns knappt någon snö så då blir det inte kul att åka, så istället väljer jag sovmorgon och sedan sluta två timmar senare. Inte fel alls! Det känns som att alla utom vår skola har det jättekämpigt med tusentals prov och läxor nu, så snart lär det väl komma till oss också. Men tills dess får jag njuta av extra frihet! Ni får ha det så bra så ses vi, PUSS.

kommentarer:
postat av: Emma Ortman

Ååh vad fin du är!

datum: 2014-02-19 ♥ tid: 13:36:26
hemsida: http://emmaortman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0