Varför...?


 
Bilder från imorse på vägen till skolan.

Nej, nej, nej. Det var det första jag tänkte när jag tittade ut genom fönstret imorse. Vitklädd mark, snöflingor i luften och minusgrader på termometern. Och jag som trodde vintern var över... Men så var det visst inte. Det är kanske nu den börjar på riktigt med snö liggandes i månader. Åh jag hoppas verkligen inte det för det är inte vad jag behöver just nu. I alla fall så har jag haft en återigen lugn dag i skolan och nu är jag hemma och laddar inför eftermiddagen. Snart ska jag nämligen tillbaka för att ha utvecklingssamtal, det är någonting jag aldrig ser fram emot men det gör nog ingen. Förhoppningsvis kan jag få svar på en del frågor jag har så det blir nog bra ändå! Direkt efter det ska jag till gymmet och träna styrka och hela kroppen hoppar redan för det ska bli så kul, jag har längtat hela veckan! Vi ses sen och då får vi se hur allt har gått. Kram!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0