Västerbron



Skolan slutade redan tio över elva idag efter att ha haft tre lugna lektioner som mest bestått av filmklipp. Då gick jag raka vägen hem för att äta lite lunch och slappa på soffan en stund. Sen fick mamma idén om att vi skulle ta en promenad så vi tog oss ut och gick över Västerbron bort mot Kungsholmen och Sankt Eriksplan. Jag blev nästan lite rädd när vi gick över bron för det var så högt, jag var hela tiden rädd för att snubbla eller tappa något haha. Fram mot mitten av bron fick vi syn på alla kärlekslåsen som satt fastlåsta och det såg ju bara så fint ut! Vi promenerade vidare en bit innan vi kom fram till en affär vi skulle till där vi köpte en lampa till landet. Det fick bli slutet på promenaden då vi tog tunnelbanan hem efteråt. Skönt med frisk luft i det fina vädret! För visst mår man bättre när vädret är bra? Det gör i alla fall jag!
 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0