White sequins



I helgen när jag var i stan så tittade jag i några affärer innan jag träffade mina tjejer och den här underbara kjolen fick följa med hem! Den var på vrålrea och kostade bara 79kr på Hollister och kommer bli riktigt snygg till bruna ben och instoppad blus i sommar. Längtar till jag kan börja använda den!

Sitter just nu i soffan och kollar på Project Runway finalen. Jag hejar på Justin och Bradon, även Dom gör väldigt snygga kläder. En framtidsdröm jag har är faktiskt att få designa egna kläder, det skulle vara så häftigt. Jag hade en jobbig redovisning i skolan idag men får hoppas att den gick någorlunda bra. Slutade innan lunch så jag gick hem och kollade på några filmer vilket var lite mysigt och det blev Flashdance och Du gör mig galen. Den andra var definitivt bäst, jag älskar Jennifer Lawrence!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0