21.56



Imorgon är det äntligen fredag! Idag skulle vi laga raggmunkar på hemkunskapen, och kreativa som jag och Emma är så stekte vi de i en hjärtform och skar grönsakerna som blommor. Fint blev det ju haha ;)

Var tvungen att gå innan lunch för att göra nån slags röntgen på mitt skelett. Jag behövde ligga helt still i säkert en kvart medan en maskin åkte fram och tillbaka över mig, det var fett läskigt. Sen sprang jag runt på stan och kollade i några affärer och gick en långpromenad hem. Nu ska jag bara titta klart på ett tv program och efter det blir det dejt med sängen. Puss och godnatt!

kommentarer:
postat av: Alicia

Gick det bra hjärtat? :*

datum: 2014-01-17 ♥ tid: 18:32:20
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0