Cargo pants



Det var bland annat dessa cargo pants jag hittade i fredags, inne på Ginatricot för 99kr på rea, KAP! Jag har länge velat ha armé-inspirerande byxor och de vita från Ralph Laurens vårkollektion är verkligen drömmen men åh så dyra. Så sprang jag på de här och de var perfekta! Passar min plånbok för den delen också hehe. Sen köpte jag även en halsduk inne på H&M men den gjorde sig inge bra på bild. Ni kanske får se den i en outfit framöver ;)

Idag har varit en riktig vilodag för mig. Jag har legat på soffan och tittat på Australian Open finalen, läst i min engelska bok som vi har i skolan och gått en välbehövlig promenad längs södermälarstrand. Det är bara jag och mamma hemma till middagen idag så vi lyxar till det med hemlagad pizza. Jag kör min på tortilla-botten, tomatsås, keso, skinka, lök, champinjoer och avokado. Avslutar helgen på bästa sätt helt enkelt!

kommentarer:
postat av: Alicia

Din mage är 2die4, verkligen!

datum: 2014-01-26 ♥ tid: 18:11:51
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0