Classy



Det blev ingen riktigt bra bild på dagens outfit men denna får duga. // Skjorta Hollister // Kabelstickad tröja Polo Ralph Lauren // Jeans Levi's //

Min morgon började bra med gröt till frukost men sen när jag om till skolan fick jag veta att vår lärare var sjuk så det var bara att gå hem igen. Väl hemma blev det en del plugg för att slippa sitta med allt sista kvällen innan, har en tendens att spara allt sånt. Men efter lunch gick jag tillbaka och hade två lektioner som var rätt lugna och runt fyra hade jag min gitarrlektion.

Nu de senaste dagarna känns det som om jag har överrumplats med läxor och redovisningar som ska vara klara nästa vecka. Det lär bli riktigt stressigt i helgen men det får man väl ta antar jag, det ska även hända roliga grejer som jag får se fram emot istället! Vi har inte haft en enda läxa nästan på hela terminen så det är väl dags nu..

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0