Cosmetics

Beauty wanties


Här ovanför ser ni några skönhetsprodukter jag gärna skulle vilja ha just nu. Min absoluta favorit är helt klart Naked Basics paletten från Urban Decay men även Rihannas parfym Nude som doftar himmelskt! Det jag är i störst behov av är en vit ögonskugga, på bilden ser ni färgen "white" från Make Up Store. Jag har testat den och den har superbra pigment! Något annat jag verkligen skulle behöva är en primer, både till ögonskugga och ansiktet. "Prime Time" är från Bare Minerals och är för hela ansiktet medans NYX "eyeshadow base" är till ögonen. Too Faced chokladpuder sägs ju vara bäst, även eos läppbalsam i doften "strawberry sorbet". Min absoluta favoritfärg på nagellack är nude/hudfärgat och det på bilden är från Essie. Vill du ha enskilda länkar till allt så klicka på bilden!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0