Dagens outfit



Jacka - American Eagle // Tröja - Ginatricot // Jeans - Acne

Jag har ju inte lagt upp en outfit ännu så när jag var hemma på mitt otroligt långa hål så passade jag på att fota några bilder. Det har ju varit soligt hela dagen så det blev rätt bra ljus! Men det är nu jag märker hur mycket jag behöver en fjärrutlösare, det är ju helt värdelöst att springa fram och tillbaka till kameran hela tiden... Funderar på att beställa en från Canon, får se om jag gör det. Nu ska jag kolla säsongsstarten av Project Runway. Kram!

kommentarer:
postat av: Alicia

Åhåhåhåhåhå DU ÄR FINAST!

datum: 2014-01-13 ♥ tid: 19:25:11
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se
postat av: sara

Men gud vad snygg du är då!!

datum: 2014-01-13 ♥ tid: 20:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0