Drömhår



Nina Dobrev // Leighton Meester // Mila Kunis

Jag skulle så gärna vilja göra en förändring på mitt hår. Fräscha upp mig, se något nytt i spegeln och inte samma gamla frisyr. Jag har haft långt hår nästan hela mitt liv, aldrig färgat eller gjort någon "makeover". Det jag tycker är absolut snyggast just nu är mörkbrunt, rakt och uppklippt hår som går lite längre än till axlarna och ligger i mittbena. DÖR vad snyggt det är! Dock vet jag inte om jag skulle våga... Tänk om jag skulle ångra mig helt!? Men å andra sidan om man aldrig skulle våga så händer ju ingenting, varken roliga eller tråkiga/jobbiga händelser. Nej snart får det nog bli en förändring!

kommentarer:
postat av: Alicia

NOOOOOOOOOOOOOO! Klipp inte ditt fiiiiina hår!

datum: 2014-01-27 ♥ tid: 20:17:39
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se
postat av: Kerstin

Hej! Du är fin nu, men jag tror nog absolut att Du kan vara jättesnygg i Ditt drömhår! Våga testa - det växer ju ut igen;) kram på Dig raring

datum: 2014-02-01 ♥ tid: 15:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0