En månad kvar till...


...Alla ♡ dag! En dag om året då man ska vara lite extra kärleksfull och snäll mot sin omgivning. Det kan räcka med att säga hej till någon som man annars inte brukar hälsa på. Det handlar inte alls bara om att man ska vara ihop med någon och att det bara är för de som alla hjärtans dag finns. Jag själv har aldrig haft en pojkvän men ändå så tycker jag att jag har klarat mig rätt bra. Jag har världens finaste familj och vänner som ger mig all den kärlek och trygghet jag behöver! Så deppa inte över att ni är singlar. Sprid glädje, säg en extra gång till din mamma att du älskar henne eller fixa en fin present till din bästa vän. All kärlek är tillåten på alla hjärtans dag! Dock ska jag inte ljuga, såklart jag kommer deppa ihop lite. Men istället för att låta det förstöra min dag så har jag riktigt roliga planer på gång. Mer om det får ni veta senare! Puss på er!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0