Fullbokad dag



Bild från min och Emmas photoshoot för några veckor sen.

Redan torsdag vilket är väldigt skönt! Jag har tyvärr inte hunnit blogga idag för det har varit fullt upp. Först skola från 8.15 till 11.20, därefter var det att skynda sig hem för att käka lunch. Sen gick jag och tränade ett snabbt styrkepass på gymmet innan ett möte jag var på mellan halv tre och fyra ungefär. Under eftermiddagen tog jag en lång dusch och tvättade håret plus att jag passade på att bädda i nya lakan i sängen och städa rummet. Så ikväll blir det extra skönt att krypa ner i nya, rena och fräscha lakan! Å andra sidan kan jag tycka att täcket blir rätt hårt när man precis har satt på ett nytt påslakan haha..

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0