Grattis bloggen!



Idag för exakt två år sedan skapade jag den här bloggen. Jag var tolv år, alla kompisar bloggade och så tyckte jag att det verkade kul så jag kapade också en. Jag hade haft flera bloggar tidigare men som var väldigt oseriösa oh det var väl nu jag ville börja blogga lite mer på riktigt. Dock kan jag ju inte säga att det blev riktigt så haha... Jag har raderat inlägg och startat om många gånger (därför hittar ni inga inlägg från 2012), tagit månadslånga pauser och så vidare. Så man kan inte riktigt säga att jag har varit helt aktiv under dessa två år som bloggen funnits! Men jag är glas att jag skapade den och att jag hittade lusten till att blogga igen, för det är ju så kul.

Undrar vad som har hänt om två år till? Det återstår att se. Jag hoppas det kommer gå framåt och hoppas att ni kommer hjälpa mig med det. Tack till er som har följt mig och lämnar fina kommentarer, det värmer. TACK! ♡
 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0