It's so fluffy I'm gonna die


Dagens outfit fick bli myskläder, byxor från Abercrombie och mörkbruna uggs.

Hej! Nu sitter jag på bussen påväg in till stan för att spela tennis med min grupp. Det ska bli kul eftersom jag inte har gått på träningen på länge utan jag har bara spelat själv med familjen och så. Förmiddagen har spenderats på landet där jag har jobbat en del och hela tiden har det snöat. Det är så fint! Jag älskar snön när den är här vid rätt tid, inte när den ligger kvar ända till april. Så det var som ett täcke på gräsmattan som var helt orört och det är så fluffigt att gå på hihi. 

kommentarer:
postat av: Alicia

Åh, want that unicorn!!!

datum: 2014-01-18 ♥ tid: 13:43:38
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0