I've turned in to someone else

Om ni inte har lyssnat på Miley Cyrus nya album Bangerz så bara MÅSTE ni det. Låtarna är verkligen bra, stor skillnad från Hanna Montana om man säger så haha. Jag kan säga er att de går på repeat i mina hörlurar! Mina favoriter på albumet är Someone Else och On My Own, älskar dom. Det finns både snabba danslåtar och lite lugnare vilket är ett stort plus så man kan lyssna om man tränar, pluggar osv.

Jag vill så himla gärna gå på Bangerz tour i globen den 30:e maj, biljetterna står högst upp på önskelistan till födelsedagen, det skulle vara såå coolt! Ni kan lyssna på albumet HÄR


Synd bara att hon klippte av håret, hon var ju så snygg i det axellånga med ombre. Annars har hon drömutséende.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0