Julklappsvideo



Hej tisdag! Sista dagen på lovet men det känns ändå rätt bra, jag är taggad på att komma tillbaka till de gamla rutierna och satsa på skolan så mycket jag kan nu när jag bara kommer gå halvdagar ett tag till. Har iallafall gjort en julklappsvideo till er som önskade det. Det enda jag inte tog med var ett tv-spel som jag oturligt nog redan hade och ska byta, men annars så ska allt finnas med. Hoppas ni gillar den!

Sitter och dricker hemgjord latte och pepparkaksloka, i vinglas för att tillochmed för lyxa till det lite haha. Men kunde inte låta bli att köpa lokan när den bara kostade fem kronor. Sista smaken av julen kanske? Puss på er!

kommentarer:
postat av: Elsa

Gud vilken snygg pyjamas. Kan du inte lägga upp någon bild där du har på dig den? :)

datum: 2014-09-30 ♥ tid: 22:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0