Kill it


Snygga miner men jag bjuder på det haha.

Idag efter skolan gick jag till gymmet och körde styrka i överkroppen (mage, rygg, armar) och det var riktigt kul! Jag vill bli lite mer vältränad med starkare muskler så då passar det perfekt att lyfta lite vikter. Jag kör nästan på de allra lättaste nu för att inte skada mig men i framtiden kommer jag förhoppningsvis lyfta tyngre. Jag tränar i ungefär en timme som innehåller uppvärmning på löpband 5 min, styrka ungefär 10 övningar med 20+20+20  repetitioner och sen stretch på det. Himla bra slut på veckan enligt mig, träning är det bästa jag vet och jag älskar det! Såklart är det viktigt med återhämtning efteråt så då åt jag en questbar och en blodapelsin. Gott var det!

kommentarer:
postat av: Alicia

Får följa med till gymmet någon dag, man kan säkert köpa dagsbiljett?

datum: 2014-01-17 ♥ tid: 21:06:40
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0