Mexican



Dagens middag blev...trumvirvel...TACOS! Den bästa maten som finns tillsammans med sushi helt klart. Man kan äta det hur mycket som helst utan att tröttna för det smakar aldrig likadant.

Igår var jag hemma hos Alicia tillsammans med Astrid och det var skitkul eftersom vi inte har setts på länge. Meningen var att vi skulle se på film men vi började snacka om så bra grejer så vi kunde inte sluta. Det var en riktigt rolig kväll med välbehövliga skratt måste jag säga. Idag har jag då varit på landet och efter det spelade jag tennis med min grupp igen fast det gick inte bra alls. Men imorgon är en ny dag med nya tag, så nu ska jag bara vila framför en film, göra en god smoothie till kvällsfika och ladda för morgondagen. Pussar!

kommentarer:
postat av: Alicia

Vi äger <3

datum: 2014-01-25 ♥ tid: 18:55:50
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se
postat av: Alicia

Du bist always vacker!!

datum: 2014-01-25 ♥ tid: 20:28:12
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0