Nu: kvällsmys

Oj vad tiden gick fort den här veckan, imorgon är det redan fredag! Dagen började med brödbak på hemkunskapen och på musiken spelade hela klassen i ett stort band och läraren sjöng. Sen hade vi redovisning jag och Emma på eftermiddagen men det gick ändå förvånadsvärt bra. När det var klart gick jag till gymmet, värmde upp på löpbandet i fem minuter och körde sen lite styrka. Det brukar göras på fredagar men det funkade inte den här veckan så det fick bli idag. Sen åt jag en questbar och en clementin innan jag gick hem. 

 

Nu har jag duschat, tvättat håret, använt scrub och smörjt mig med choklad bodylotion från Sephora (den doftar verkligen som smält choklad!!). Kvällen fortsätter i soffan med TV tittande och att vara inne på datorn skulle jag gissa, har inga andra planer.. ;)

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0