Paket från iHerb



Bara för någon dag sen så kom mitt efterlängtade paket med Questbars från iHerb! Det tog också endast cirka två veckor från det att jag beställde till jag kunde hämta ut dom vilket är grymt med tanke på att det skickas från andra sidan jorden. Jag köpte två boxar med tolv i varje, en i smak av Chocolate Peanutbutter och en i Double Chocolate. Innan jag vågade beställa så köpte jag de styckvis på en hälsokost för 30kr styck, men nu fick jag hela 24 stycken för 318kr.

Så för er som funderar på att beställa från iHerb men inte vågat ta steget, GÖR DET! Och då kan jag verkligen rekommendera Questbars. De är goda och perfekta mellanmål efter träning med mycket protein, de innehåller bara naturliga ingredienser, inget gluten och iget tillsatt socker! iHerb har även mängder av andra hälsokostmedel och så länge man håller sig runt högst 350kr så blir det ingen tull vad jag har läst. 

Vill du ha rabatt på din beställning? Ange min kod RLJ352 när du beställer för att få upp till 10$ rabatt. Ni kommer inte ångra er!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0